Barcollegie '09-'10
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn

+2
Snickel
mens :)
6 plaatsers

Ga naar beneden

barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn Empty barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn

Bericht  mens :) do maa 11, 2010 1:41 pm

en ook meteen maar voor de eindverantwoordelijke ons voorkeur-aangeef-forum.

ik ben eindverantwoordelijk op konninginnennacht.
verder maakt het me niet zoveel uit, maar liever niet de biercantus Smile
mens :)
mens :)

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 21-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : utregg

Terug naar boven Ga naar beneden

barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn Empty Re: barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn

Bericht  Snickel ma maa 15, 2010 2:40 pm

Even heel duidelijk:

Ik wil toch graag dat we allemaal NUCHTER blijven op koninginnenacht. De semi-afspraak dat Carlo en Fientje dronken mogen worden op koninginnenacht is leuk bedacht en komt natuurlijk niet uit de lucht vallen, maar is allesbehalve praktisch.
Hoewel we natuurlijk vet goed zijn geworden zou het met zes mensen een behoorlijke klus worden alles in het gareel te houden. Denk aan: één persoon standaard bij de kassa, één persoon standaard buiten, twee personen boven, twee personen beneden. Dan moet er nog iemand elke twee uur afstorten en mag er ook nog af en toe iemand naar buiten gegooid worden omdat er gevochten/gesloopt wordt.

Verder zal 12% vol het mijns inziens niet echt accepteren als er twee van het BC katjelam aan de bar hangen en dan stiekem ook gaan zuipen.
Kortom, laten we hier nog even rustig over nadenken en het volgende week woensdag definitief besluiten. Misschien zijn er nog andere manieren om Carlo en Fientje te bedanken voor hun nuchterheid tijdens de BC-dagen.


We hebben elke dag twee activiteiten, een in de middag en een in de avond. Laten we voor iedere activiteit eindverantwoordelijken kiezen (behalve natuurlijk koninginnenacht). De middagactiviteiten zijn minder zwaar dan de avondactiviteiten, dus wie weet is daar maar één eindverantwoordelijke voor nodig. Maar dat zien we wel als de activiteiten verdeeld worden.

Mijn voorkeur:

Dinsdagavond: Themafeest Hollandsche Helden
Donderdagmiddag: Quiz Hollandsche Geschiedenis


Hmm en zoals het er uit gaat zien zijn degenen die als laatste reageren de sjaak bij de biercantus Razz
Snickel
Snickel

Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 22-09-09
Leeftijd : 37
Woonplaats : Utrecht de gekste!!!! WOOOOOT!

Terug naar boven Ga naar beneden

barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn Empty Re: barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn

Bericht  Natte alie ma maa 15, 2010 3:35 pm

Geldt eindverantwoordelijk zijn niet gewoon voor de hele dag? dat lijkt me wel het handigst.

ik wil wel eindverantwoordelijk zijn op maandag.
Natte alie
Natte alie

Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 22-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn Empty Re: barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn

Bericht  mens :) ma maa 15, 2010 4:02 pm

Snickel schreef:Even heel duidelijk:

Ik wil toch graag dat we allemaal NUCHTER blijven op koninginnenacht. De semi-afspraak dat Carlo en Fientje dronken mogen worden op koninginnenacht is leuk bedacht en komt natuurlijk niet uit de lucht vallen, maar is allesbehalve praktisch.
Hoewel we natuurlijk vet goed zijn geworden zou het met zes mensen een behoorlijke klus worden alles in het gareel te houden. Denk aan: één persoon standaard bij de kassa, één persoon standaard buiten, twee personen boven, twee personen beneden. Dan moet er nog iemand elke twee uur afstorten en mag er ook nog af en toe iemand naar buiten gegooid worden omdat er gevochten/gesloopt wordt.

Verder zal 12% vol het mijns inziens niet echt accepteren als er twee van het BC katjelam aan de bar hangen en dan stiekem ook gaan zuipen.
Kortom, laten we hier nog even rustig over nadenken en het volgende week woensdag definitief besluiten. Misschien zijn er nog andere manieren om Carlo en Fientje te bedanken voor hun nuchterheid tijdens de BC-dagen.

ik ben het hier niet helemaal mee eens. met oud en nieuw zijn carlo en fientje nuchter gebleven terwijl wij verder allemaal straalbezopen waren en nergens meer op lette. ik vind daarom dat ze het verdienen om met koninginnennacht niet nuchter te hoeven blijven, wat natuurlijk nog niet wil zeggen dat ze compleet de weg kwijt gaan raken en nergens meer mee kunnen helpen als dat nodig is.
verder moet je niet vergeten dat we die avond 12 tappers hebben, dus dat het helemaal niet zo erg is als er twee bc-ers boven en twee beneden achter de bar staan, één buiten en dat de rest staat waar nodig. en maak je geen illusies: de tappers zullen gewoon drinken die avond, maar zolang ze kunnen tappen en af en toe helpen met iemand eruit werken is dat geen probleem.

eindverantwoordelijk voor de hele dag lijkt mij idd toch ook het handigst: dan ben ik dus eindverantwoordelijk op donderdag
mens :)
mens :)

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 21-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : utregg

Terug naar boven Ga naar beneden

barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn Empty Re: barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn

Bericht  Snickel di maa 16, 2010 10:42 am

Wat betreft de eindverantwoordelijkheid hebben jullie gelijk.

Ik ben eindverantwoordelijk op dinsdag. Laughing

Is het niet handig om twee mensen eindverantwoordelijk te maken over een dag?
Maar er zitten vijf dagen in de week, dus wie zouden er dan twee dagen verantwoordelijk zijn?

Het vorige stukje van me is ook gezet omdat Carlo tijdens de vergadering opperde dat hij dan ook helemaal lam zou worden. Of was dat een grapje Carlo?


Laatst aangepast door Snickel op di maa 16, 2010 10:50 am; in totaal 1 keer bewerkt
Snickel
Snickel

Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 22-09-09
Leeftijd : 37
Woonplaats : Utrecht de gekste!!!! WOOOOOT!

Terug naar boven Ga naar beneden

barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn Empty Re: barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn

Bericht  Schrijfslet di maa 16, 2010 10:44 am

Mja, de dagen lopen in elkaar door toch? Of zijn we dicht rond etenstijd? Want anders slaat eindverantwoordelijk voor een middag een beetje nergens op
Schrijfslet
Schrijfslet

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 21-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn Empty Re: barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn

Bericht  Carlo di maa 16, 2010 2:38 pm

Snickel schreef:Wat betreft de eindverantwoordelijkheid hebben jullie gelijk.

Ik ben eindverantwoordelijk op dinsdag. Laughing

Is het niet handig om twee mensen eindverantwoordelijk te maken over een dag?
Maar er zitten vijf dagen in de week, dus wie zouden er dan twee dagen verantwoordelijk zijn?

Het vorige stukje van me is ook gezet omdat Carlo tijdens de vergadering opperde dat hij dan ook helemaal lam zou worden. Of was dat een grapje Carlo?

Nee, dat was geen grapje, oud en nieuw waren jullie allemaal bezopen, niet? Nathalie ging huilend naar huis, er zijn verscheidene brokjes gelegd, en de helft was al naar huis tegen de tijd dat we gingen sluiten, en toen deed iemand de deur nog open ook.... Prima, maar dan moet je nu niet aankomen met "we willen dat jullie nu ook nuchter blijven"; belofte maakt schuld.
Carlo
Carlo

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn Empty Re: barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn

Bericht  Schrijfslet zo maa 21, 2010 6:07 pm

Dus dat bespreken we dan

Mijn voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn zou dan filmavond zijn.
Schrijfslet
Schrijfslet

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 21-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn Empty Re: barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn

Bericht  Thoompje di apr 20, 2010 12:21 am

OH YEAH, wie heeft er GEEN hertentamen tijdens koninginnenacht?! Nou dat is deze boy Very Happy Een 5,6, met de hakken over de sloot, maar dat boeit niet!
YEAH!! cheers cheers cheers king queen farao study elephant flower santa cherry jocolor geek afro rendeer farao geek Very Happy cheers cheers cheers
Thoompje
Thoompje
Admin

Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Utrecht

https://bc0910.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn Empty Re: barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn

Bericht  Carlo za apr 24, 2010 1:15 pm

waar is nou het definitieve rooster voor de barre dagen?
ik kan het nergens vinden.
Carlo
Carlo

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn Empty Re: barre dagen - voorkeur voor eindverantwoordelijk zijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum