Barcollegie '09-'10
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De tapperskwestie

5 plaatsers

Ga naar beneden

De tapperskwestie Empty De tapperskwestie

Bericht  Thoompje zo okt 25, 2009 5:46 pm

Beste allemaal,

Nu er als het ware een grote schoonmaak gaat door de sociteitscommisie door de vraag of men er nog wel echt bijwil blijven, heb ik nog maar 23 tappers over. Dit is behoorlijk weinig natuurlijk! Het lijkt me dus dat het beste-tappers-uitkiezen-plan niet meer doorgaat. Mijn vraag aan jullie is de volgende:
De belangrijkste borrelavonden zijn dinsdag en donderdag. Die volkrijgen met respectivelijk vier en twee tappers is prioriteit nummer 1. Maar de vrijdagen en de verhuuravonden, hoe staan jullie daar tegenover?
Op de vrijdag komt geen kip, en om dan een tapper in te plannen vind ik zonde. Zo'n avond is prima te runnen met twee bc'ers.
De verhuuravonden zijn wat drukker, maar nog steeds prima te doen zonder tappers.

Laat maar weten wat jullie hiervan vinden!
Thoompje
Thoompje
Admin

Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Utrecht

https://bc0910.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De tapperskwestie Empty Re: De tapperskwestie

Bericht  Schrijfslet zo okt 25, 2009 6:31 pm

Mja, in principe is het te doen, maar de afgelopen tijd hebben we best vaak opeens een drukke vrijdag gehad vanwege reünies ed. Dan is het toch niet heel vervelend om een tapper te hebben. Dan zou ik eerder maar 3 tappers op de dinsdag zetten. Die vierde is sowieso overbodig vind ik, behalve misschien als reserve als er eentje niet op komt dagen. Maar voglens mij komen die 23 tapprs die we overhebben wel opdraven.
Schrijfslet
Schrijfslet

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 21-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

De tapperskwestie Empty Re: De tapperskwestie

Bericht  Natte alie zo okt 25, 2009 11:17 pm

De verhuuravonden kunnen wel zonder tapper, maar het lijkt me wel het beste als er vrijdag wel altijd gewoon 1 tapper is. het is namelijk niet onze taak als barcollegie om te tappen.
Natte alie
Natte alie

Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 22-09-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

De tapperskwestie Empty Re: De tapperskwestie

Bericht  Carlo ma okt 26, 2009 2:07 am

inderdaad, het is niet de bedoeling dat we onszelf als tapper gaan inroosteren.
Verder kan de dinsdag makkelijk met 3, of zelfs 2 tappers, aangezien beneden toch niet gebruikt wordt.
Carlo
Carlo

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De tapperskwestie Empty Re: De tapperskwestie

Bericht  Snickel ma okt 26, 2009 4:01 pm

Maar over een paar maanden komen er weer jaarclubpresentaties aan en zal de kelder gebruikt moeten worden.
Ik weet dat ik stond op mijn punt: Als de kelder zo blijft gaat hij niet open voor de jaarclubpresentaties. Maar ik ga ook ervan uit dat we tegen die tijd het lek al hebben opgespoord.

Verder vind ik: Drie tappers op dinsdag (wegens kelder niet open), donderdag 2 en vrijdag 1 (wel ongezellig voor die tapper). Bij verhuur kijken of er wat te krijgen valt, anders zelf oplossen (zoals het steeds al geweest is).

Wie kan zich hier niet in vinden?

Thomas, ik wil eigenlijk wel uit komen op 30 tappers, misschien kunnen er een aantal warm gehouden worden of toch overtuigd?
Had je die ene brabo die kon tappen (ik kan hem even niet vinden) ook meegerekend?
Laten we woensdag even kijken wat we hier precies mee doen en dan direct aan de tappers laten weten.
Snickel
Snickel

Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 22-09-09
Leeftijd : 37
Woonplaats : Utrecht de gekste!!!! WOOOOOT!

Terug naar boven Ga naar beneden

De tapperskwestie Empty Re: De tapperskwestie

Bericht  Natte alie vr okt 30, 2009 5:42 pm

Dit valt niet helemaal onder tapperskwestie maar wel een beetje. gisteravond hadden eveline en ik helemaal geen tappers en dat is best lastig als je maar met z'n tweeën bent. Ruben was er gelukkig wel om ons te helpen en thomas om heel erg dronken te zijn Very Happy maar het was lastig. dat brengt me ook op het volgende puntje dat het misschien handig is, dat als we dienst hebben, we helemaal niet drinken. Als je nuchter bent kun je namelijk een stuk beter functioneren dan als je gedronken hebt (ook als je niet helemaal bezopen bent).
Natte alie
Natte alie

Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 22-09-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

De tapperskwestie Empty Re: De tapperskwestie

Bericht  Schrijfslet vr okt 30, 2009 5:44 pm

Ja, daaag!
Schrijfslet
Schrijfslet

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 21-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

De tapperskwestie Empty Re: De tapperskwestie

Bericht  Thoompje za okt 31, 2009 12:48 am

Nog excuses dat ik geen vervanging voor Anneline heb gezocht, ben ik even vergeten.
Freek heeft een mailtje teruggestuurd, hij zei dat hij verschillende data's had gekregen Rolling Eyes . Maargoed, daarnaast zei hij wel dat hij dat hij ipv van deze keer een andere keer wilde tappen als compensatie, dus om motivatie gaat het niet. Hij is het gok ik gewoon vergeten ofzo. Ik stuur hem volgende keer wel de dag van tevoren dat hij moet gaan tappen oid.
Thoompje
Thoompje
Admin

Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Utrecht

https://bc0910.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De tapperskwestie Empty Re: De tapperskwestie

Bericht  Schrijfslet za okt 31, 2009 11:56 am

Data's... pff...
Schrijfslet
Schrijfslet

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 21-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

De tapperskwestie Empty Re: De tapperskwestie

Bericht  Thoompje do feb 25, 2010 9:27 pm

Zoals altijd zijn er weer een paar tappers afgegaan en een paar bij. Het enige probleem is dat de mensen die op dinsdagen tapten (zoals Matthijs) weg zijn gegaan, en de mensen die erbij zijn gekomen (zoals Jip) op donderdag tappen. Daarom heb ik een beetje een tekort aan dinsdagtappers.
Het is tot nu toe een paar keer voorgekomen dat er op dinsdag twee tappers waren, en dat ging prima, dus ik heb nu elke dinsdag twee tappers ingeplanned. Ik had mogelijk wel incidenteel eens drie tappers kunnen inplannen, maar dat werkt alleen maar verwarrend, als er één dinsdag per maand oppeens drie tappers staan.
Ik neem aan dat dit nieuwe systeem wel prima zal werken, of zijn hier grote problemen tegen?
Thoompje
Thoompje
Admin

Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Utrecht

https://bc0910.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De tapperskwestie Empty Re: De tapperskwestie

Bericht  Snickel vr feb 26, 2010 1:29 pm

Ik denk dat het wel goed zal gaan, als het beneden echt druk wordt kun je nog een tapper naar beneden sturen.
Dan staan er boven en beneden een BC en tapper achter de bar of glazen halen, en boven nog een extra BC voor de orde.
Snickel
Snickel

Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 22-09-09
Leeftijd : 37
Woonplaats : Utrecht de gekste!!!! WOOOOOT!

Terug naar boven Ga naar beneden

De tapperskwestie Empty Re: De tapperskwestie

Bericht  Snickel vr feb 26, 2010 1:31 pm

Oh, en kan het nog aangepast worden op de website wie er nu in de commissie zitten en wie niet?
Zou eigenlijk wel moeten vind ik, als iemand zijn commissiejaar niet af maakt niet meer vermelden op de site.
Snickel
Snickel

Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 22-09-09
Leeftijd : 37
Woonplaats : Utrecht de gekste!!!! WOOOOOT!

Terug naar boven Ga naar beneden

De tapperskwestie Empty Re: De tapperskwestie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum