Barcollegie '09-'10
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het foutje bedankt! - forum

4 plaatsers

Ga naar beneden

Het foutje bedankt! - forum Empty Het foutje bedankt! - forum

Bericht  Thoompje zo nov 08, 2009 11:47 pm

Het lijkt me handig om even een forum te hebben met dingen die misschien niet helemaal zijn goedgegaan. Kunnen we lekker allemaal op de hoogte zijn enzo.

Om te beginnen ben ik afgelopen vrijdag niet handig geweest. Ava vergaderde namelijk in de societeit, en Henk-jan vroeg buiten aan mij of hij naar binnenmocht. In alle drukte was ik helemaal vergeten dat hij geschorst was. Ik zei dus gewoon ja. Toen ik binnekwam viel het kwartje echter. Nou jullie weten hoe Ava is, dus die Henk-Jan er 1,2,3 uitwerken ging niet werken (ik heb immers toegezegd dat hij naar binnen mocht). Uiteindelijk hebben we maar gezegd dat hij maar even mocht vergaderen en daarna weer wegmoest. Zo rond 12 uur is hij dan ook weggegaan. Neemt niet weg dat hij toch weer in societeit is geweest.

Volgens mij ga ik het hier binnenkort met de senaat hebben, want Kim vroeg of ik een keer naar de senaatskamer kon komen (yikes!). Ik zal gewoon vertellen dat ik een ongelooflijke mongool ben geweest, en het niet weer zal gebeuren.

Zo, zijn jullie ook weer op de hoogte.
Thoompje
Thoompje
Admin

Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Utrecht

https://bc0910.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het foutje bedankt! - forum Empty Re: Het foutje bedankt! - forum

Bericht  Snickel ma nov 09, 2009 12:14 am

Thomas, de Senaat is niet heilig. Je hebt een fout gemaakt en dat was stom, wat willen ze nog meer doen dan?
We zijn helemaal niets aan ze verschuldigd dus verder ga ik er ook geen eens energie in steken.
En ik heb nog niets gehoord over een afspraak dus ik wacht het dan wel even af.

Dingetjes die wat mij betreft fout zijn gegaan: toen op de bavaria studentendag het oud-Barcollegie voor ons dienst had hadden ze op veel dingetjes commentaar. Veel dingen boeide me niet omdat ik dat wel wist, maar op twee dingen voelde ik me wél betrapt: de witte druiprekjes waren stinkend smerig en de spoelborstels waren vies. Nou staat het volgens mij wel in de overdracht (voor de verandering) dat dit goed schoon gehouden moet worden en de borstels regelmatig vervangen, dus laten we dit vanaf nu dan ook zeer regelmatig doen.
Snickel
Snickel

Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 22-09-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Utrecht de gekste!!!! WOOOOOT!

Terug naar boven Ga naar beneden

Het foutje bedankt! - forum Empty Re: Het foutje bedankt! - forum

Bericht  mens :) ma nov 09, 2009 12:33 am

tja, henk jan was toch wel binnen komen lopen ook als we geen toestemming hadden gegeven (zoals stef me heel subtiel vertelde van tevoren) en er waren toch geen andere leden, dus zo belangrijk is het ook weer niet.

k vond dat commentaar van het oud-bc nogal overdreven. ze hadden idd gelijk over dat we de spoelborstels regelmatig moeten vervangen, maar ze wilden vooral heel graag wat te zeuren hebben (bijv over dat er nog veel dagstaten in de map zaten en dat de cd's niet leuk waren, tja dat waren ze in hun jaar ook niet, wordt aan gewerkt en met die hygiene viel het vorig jaar volgens mij ook wel mee).
mens :)
mens :)

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 21-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : utregg

Terug naar boven Ga naar beneden

Het foutje bedankt! - forum Empty Re: Het foutje bedankt! - forum

Bericht  Snickel ma nov 09, 2009 10:17 am

Ja precies, cd's en dagstaten weten we zelf ook wel en dat is misschien zelfs onze manier van werken.
Maar ik voelde me dus enigszins betrapt bij de borstel en de rekjes, omdat ik juist probeer de boel zo schoon mogelijk te houden.
Snickel
Snickel

Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 22-09-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Utrecht de gekste!!!! WOOOOOT!

Terug naar boven Ga naar beneden

Het foutje bedankt! - forum Empty Re: Het foutje bedankt! - forum

Bericht  Natte alie ma nov 09, 2009 2:32 pm

Het is niet zo heel erg slim om Henk-Jan in de sociëteit te laten als hij is geschorst. zeker niet als er in de sociëteit briefjes hangen en iedereen het er over heeft dat hij is geschorst. maar er valt nu heel weinig nog aan te doen.
Natte alie
Natte alie

Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 22-09-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Het foutje bedankt! - forum Empty Re: Het foutje bedankt! - forum

Bericht  Thoompje ma nov 09, 2009 10:02 pm

Ja joh, daar was ik ook al achter. Het heeft ook geen zin om hier verder op in te gaan, de persoon die hier het meeste van baalt ben ik namelijk. Iedereen mag even "THOMAS LUL! (maar wel geil)" posten en dan is het voor mijn part afgesloten.

Vandaag even een gesprek met Kim gehad, stelde niet zoveel voor. Volgende keer moeten we (of beter ik) zoiets beter laten weten aan de senaat, dat zij ook op de hoogte zijn.
Thoompje
Thoompje
Admin

Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Utrecht

https://bc0910.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het foutje bedankt! - forum Empty Re: Het foutje bedankt! - forum

Bericht  Natte alie ma nov 09, 2009 10:13 pm

vind je nog steeds heel geil hoor thomas Very Happy
Natte alie
Natte alie

Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 22-09-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Het foutje bedankt! - forum Empty Re: Het foutje bedankt! - forum

Bericht  Thoompje di nov 10, 2009 12:48 am

cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
Thoompje
Thoompje
Admin

Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Utrecht

https://bc0910.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het foutje bedankt! - forum Empty Re: Het foutje bedankt! - forum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum