Barcollegie '09-'10
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Update van afgelopen week ?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Update van afgelopen week ? Empty Update van afgelopen week ?

Bericht  Snickel zo dec 06, 2009 10:38 pm

Hey allemaal,

Ik ben er weer en dat zullen jullie weten ook Wink

De notulen zijn gelezen en om weer helemaal op de hoogte te zijn heb ik nog een aantal vraagjes:

- Zouden jullie woensdag 16 december om 21:00 kunnen voor een vergadering? Een tweede optie is donderdag 17 december in de avond.

- Is het gelukt om mijn overspannenheid in de doofpot te houden, zoals ik in de notudels las?
- Hoe gaat het nu met de loodgieter?
- Zijn Carlo en Fientje dit weekend nog bezig geweest met de kelder?
- Staan er nog taken open voor de BC dagen? In ieder geval: moet ik nog knuffels kopen?
- Moet er nog wat betaald worden voor gadgets ed?

Aankomende woensdag kan ik helaas niet bij het gesprek met de Stichting aanwezig zijn: ik moet werken grlmmmmgrrr. Ik deel absoluut de mening van de rest van ons dat er te veel kritiek is en te weinig toenadering, maar een ding wil ik wel alvast kwijt.
Er werd de laatste vergadering waar ik bij was heel erg heftig gereageerd op een opmerking van mij dat we aan een bepaald iets wat omzet konden maken. Dat we alleen maar bezig waren met omzet maken was geloof ik de strekking. Uiteraard komt ons eigen plezier in de sociëteit runnen op de eerste plaats, maar ik vindt 1) Dat we het aan de Stichting verplicht zijn om te proberen geld te verdienen aan de kroeg, mits we onszelf er niet mee schaden 2) Ons succes als Barcollegie zal uiteindelijk voor een groot deel worden afgemeten aan de inkomsten die we hebben binnengehaald. Natuurlijk is dit een beetje krom, dat zie je pas als je zelf BC bent. Maar stel dat de sociëteit dit jaar failliet zou gaan en we zouden het hele jaar tegenover winst maken staan als die laatste vergadering, dan zou IK me wel degelijk aangesproken voelen.

Ik denk dat ik dinsdag uit mijn werk nog even langs kom. Billenkoek heeft geen zin want dat vind ik lekker. De eerstvolgende vergadering zal ik wel een goedmakertje meenemen Wink

Liefs!
Snickel
Snickel

Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 22-09-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Utrecht de gekste!!!! WOOOOOT!

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van afgelopen week ? Empty Re: Update van afgelopen week ?

Bericht  Schrijfslet zo dec 06, 2009 11:24 pm

Volgens mij ben ik vergeten het in de notulen te zetten: Maar we wilden woensdag voordat we met de stichting gaan praten nog vergaderen, toch? Ook misschien een lastminute BC-dagen dingetje?
Schrijfslet
Schrijfslet

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 21-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van afgelopen week ? Empty Re: Update van afgelopen week ?

Bericht  Carlo ma dec 07, 2009 9:25 am

Er moet idd. nog zooi gekocht worden,
het budget voor de aankleding van de James-Bond avond is 30 euro en het budget voor vrijdag is 40 euro.
We hebben een taakverdeling gemaakt, dus je moet even met de organisatoren van de disneymiddag overleggen of er nog knuffels nodig zijn.
Carlo
Carlo

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 20-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van afgelopen week ? Empty Re: Update van afgelopen week ?

Bericht  Snickel ma dec 07, 2009 12:06 pm

Schrijfslet schreef:Volgens mij ben ik vergeten het in de notulen te zetten: Maar we wilden woensdag voordat we met de stichting gaan praten nog vergaderen, toch? Ook misschien een lastminute BC-dagen dingetje?

Helaas moet ik woensdag al vanaf 14:30 werken Sad
Snickel
Snickel

Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 22-09-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Utrecht de gekste!!!! WOOOOOT!

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van afgelopen week ? Empty Re: Update van afgelopen week ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum