Barcollegie '09-'10
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatste wijzigingen overdrachtsboek/ wat moet nog worden ingevuld

2 plaatsers

Ga naar beneden

Laatste wijzigingen overdrachtsboek/ wat moet nog worden ingevuld Empty Laatste wijzigingen overdrachtsboek/ wat moet nog worden ingevuld

Bericht  Snickel za mei 08, 2010 10:22 am

- Adres waar het BC-plaatje wordt gemaakt?
- De maten van het BC plaatje, is het lettertype bekend of weet het zaakje dat alleen?
- Wanneer vond vorig jaar de Bavariadag plaats?
- Hoe zit het nu met de kookcommissie?


- Ik heb het in het midden gelaten of ze na de wisseling iemand steeds het bier dicht laten draaien of niet.
Verder heb ik nog wat aan de zinnetjes veranderd zodat alles beter loopt. Niets inhoudelijks.

- Toegevoegd aan schoon maken: Elke dag na tappen de tap op water zetten. Uitleg over soda opnieuw toegevoegd, hierdoor voorkom je echt verstoppingen en dit is dus wel degelijk belangrijk!

- Als het kan tussen iedere activiteit twee witregels, dit vind ik zelf echt veel mooier staan.

- Waarom hebben we nooit meer tappers tijdens een ALV, dit heb ik toegevoegd bij ALV. Staat nu nog rood.

- Toegevoegd dat van tevoren bedacht moet worden of BC en S al tijdens presentatie van het fust mogen drinken.

- Ik heb het stuk dat Eef over de activiteitencommissie had toegevoegd iets herschreven zodat het wat minder spreektaal is. Ik vind dat er nog hetzelfde staat.

- Toegevoegd dat er nog iets beter kan worden nagedacht over de invulling van activiteiten in de week.
Snickel
Snickel

Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 22-09-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Utrecht de gekste!!!! WOOOOOT!

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste wijzigingen overdrachtsboek/ wat moet nog worden ingevuld Empty Re: Laatste wijzigingen overdrachtsboek/ wat moet nog worden ingevuld

Bericht  Schrijfslet za mei 08, 2010 3:54 pm

Ik was er net enorm mee bezig, heb ik het niet opgeslagen. In ieder geval wilde ik bij het algemene deel nog wat dingen toevoegen. Bijvoorbeeld wat dingen over omgaan met leden (niet je stem verheffen, zet schaamteloos vrouwen en hun charmes in) Verder staat er in het boek dat jij me stuurde bij de vooriztter niks behlave dikgedrukte kopjes?
Schrijfslet
Schrijfslet

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 21-09-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste wijzigingen overdrachtsboek/ wat moet nog worden ingevuld Empty Re: Laatste wijzigingen overdrachtsboek/ wat moet nog worden ingevuld

Bericht  Snickel di mei 11, 2010 11:08 am

Zijn alle twijfelachtigheden die er in staan (in ieder geval de vier die ik hiervoor heb genoemd) nu al duidelijk? Want anders moeten we het maar weg laten. Ik vind de veranderingen die aan het algemene gedeelte toe zijn gevoegd OK, dus dan kan alles nu gewoon netjes in het zwart toch?
Snickel
Snickel

Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 22-09-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Utrecht de gekste!!!! WOOOOOT!

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste wijzigingen overdrachtsboek/ wat moet nog worden ingevuld Empty Re: Laatste wijzigingen overdrachtsboek/ wat moet nog worden ingevuld

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum